Ik heb crisis geen geld voor eten te kopen ik heb nog 400 mg eiwit isolaat kan ik hier pap van maken zodat ik wat kan eten?

Wat zijn de positieve en negatieve gevolgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
Je zou bij een bakker kunnen vragen of je de kruimels mag hebben die na het broodsnijden overblijven. Een kennis van mij krijgt ten behoeve van de vogels daar geregeld een zak vol van mee. Dat gooien ze anders weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip, maar kan ik van die eiwit isolaat pap maken?
Amadea
10 jaar geleden
Het lijkt mij dat je daar alleen een soort melk van kunt fabriceren. Om pap te krijgen moet het gebonden worden. Heb je verder niks in huis, bloem, rijst of macaroni?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb nog een heel klein beetje rijst, kan ik dat er doorheen doen? dan heb ik rijstepap?
Amadea
10 jaar geleden
Dan zou ik de rijst koken tot die overgaar is en geprakt kan worden, en daar dan een deel van het eiwit isolaat doorheen roeren.
Utrecht
10 jaar geleden
400mg is wel heel erg weinig. Of bedoel je 400 gram?
Als je financieel krap zit zou ik als eerste geen eiwitisolaat meer kopen: schreeuwend duur en toegevoegde waarde......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat vandaag dan geïmproviseerde rijstepap worden, en oeps idd ik bedoelde 400 gram ooit eens een keer gekregen nooit gebruikt, was het gaan proeven en smaakt een beetje naar pap.....moeilijke tijden 40 miljoen mensen in Europa kunnen bijna niks eten en 120 miljoen mensen in Europa dreigen in armoede te raken en dan nog verder op de wereld, voor veel mensen blijft het ver van mijn bed show maar het komt steeds dichterbij ik heb zelf altijd hard gewerkt geen schulden niks alleenstaand persoon die vanwege omstandigheden nu zelf in de crisis dreigt te raken het is al zover dat ik van eiwit isolaat rijstepap ga maken, beter iets dan niets!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien bij familie aan kloppen, het is toch te gek dat je hier gaat vertellen dat je in crisis zit,!!! Miss je internet opzeggen, heb je toch een paar tientjes meer te besteden, of anders krantenwijk nemen, vakken vullen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb helaas geen familie, ik ben een alleenstaand persoon, individueel gezien heb ik crisis, ik doe er alles aan om mijn hoofd boven water te houden!! Ben blij als ik heb gewerkt en ik mijn hypotheek en de andere vasten lasten kan betalen.
Vanavond dus geïmproviseerde rijstepap, helaas geen geld voor boodschappen

Het beste antwoord

Ik zou voor een paar dubbeltjes een pak havermout halen als je dat redt... Dit koken met water en dan wat van dat isolaat erdoorheen mengen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip het is me toegevallen dat ik nog een beetje havermout in huis heb nogmaals bedankt!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan en succes!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip!