waar vind ik ECHT kleine lepeltjes voor Stevia? Moet dus superklein zijn!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is superklein?
Amadea
10 jaar geleden
Bij McDonald's heb ik wel eens een plastic koffielepel van normale lengte maar met een heel klein schepgedeelte gebruikt. Maar een gewoon roerstaafje is ook bruikbaar, want daar kan maar een heel klein beetje poeder tegelijk mee geschept worden.
Amadea
10 jaar geleden
Nog een idee is het bestek van een speelgoedservies. Ik had vroeger van die hele kleine aluminium vorkjes en lepeltjes.

Antwoorden (3)

Bij steviazoetstof.nl vind je deze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens bij je oma in het zoutvaatje. Daar zitten soms piepkleine zilveren lepeltjes bij. Ook bij een rommelwinkel of kringloop makkelijk te krijgen. Tenminste, als je geen zin hebt in een plastic stevia-lepeltje. Zie antwoord hierboven!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tapas lepeltjes!