Is der hollander veilig?

Ik zou graag een bestelling doen bij der hollander. Ik heb verschillende antwoorden gelezen maar ik wil nu zekerheid. Iemand meer informatie?
Ik woon in België.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zou graag een bestelling doen bij der hollander ( airsoft site ). Ik heb verschillende antwoorden gelezen maar ik wil nu zekerheid. Iemand meer informatie?
Ik woon in België.

Toegevoegd na 44 minuten:
Ik zou graag een bestelling doen bij der hollander ( airsoft site ). Ik heb verschillende antwoorden gelezen maar ik wil nu zekerheid. Iemand meer informatie?
Ik woon in België. deze gegevens staan op de site:
Fa.DerHolländer

Ons Adres:
Wollbacherstrasse 1

97654 Bastheim

Fax ;09773-897157 ( Maandag tot Vrijdag 10.00 uur tot 18.00 uur)

Shopeigenaar:
Edwin Wagensveld

verantwoordelijk voor de inhoud:
Edwin Wagensveld

E-Mail:
information@der-hollander.de

URL:
www.der-hollander.de

Ust-IdNr.:
DE241010656

Weet jij het antwoord?

/2500

Webwinkels zonder contact gegevens of bedrijfgegevens zoals inschrijving in het handelsregister zijn nooit veilig. Niet doen dus. Toegevoegd na 15 minuten: Het staat er inderdaad op. Vreemd dat je even moet zoeken en het niet gewoon onder" contact" staat. Je zou een proefbestelling kunnen plaatsen, dan weet je het zeker.even iets goedkoops bestellen.

Ik vind de site zelf rommelig, niet webwinkel waardig. Maar dat zegt niks. De betrouwbaarheid kan wel uitmuntend zijn. De contactgegevens zijn ZEER SLECHT te vinden, dat komt te betrouwbaarheid niet ten goede. Vraag gewoon af welk risico je wilt nemen. Voor bijvoorbeeld Airsoftkogels betaal je tien euro+verzendskosten, durf je dat risico aan. Soms kun je achter de gegevens van de website eigenaar komen en kijken of die overeenkomen met de pagina contact (soms zelfs adresgegevens). Misschien handig?

Ik heb er zelf een airoft geweer besteld en deze kwam gewoon binnen. Wel moest ik persé via bankoverschrijving betalen, een andere mogelijkheid was er niet. Je kunt voor de zekerheid eerst iets heel kleins bestellen wat niet duur is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100