Welke soorten snoep kun je smelten?

Voor een thema-avond bij mijn praktijk in april heb ik het thema Candy and Hot Chocolate. Ik doe standaard al aan warme honing massage en Hot Chocolate Massage. Afgelopen vrijdag heb ik geëxperimenteerd of je ook spekjes kon omsmelten naar een olie, maar dat experiment was helaas mislukt. Ik ben dus nu opzoek naar snoepgoed dat goed te smelten is en emulgeert met amandelolie als basis. Wie heeft er tips?

Toegevoegd na 23 minuten:
Degene die het meest volledige antwoord heeft, dat ook nog praktisch werk en dus emulgeert met een basisolie, die krijgt een "vrijkaartje" voor een zelf te kiezen thema-avond; dit kan al op 26 februari zijn tijdens de Hawaï avond of op 16 april bij de Candy and Hot Chocolate avond.

Toegevoegd na 26 minuten:
Ow ja, het zal plaatsvinden in Groningen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het lijkt mij dat je ook caramel toffees kunt smelten. Dropveters en trekdrop ook ,jeetje het water loopt mij uit de mond .mmmm Succes

Suikergoed.

Curly Wurly; zijn karamelrepen omhuld met chocolade, lijken me een prima mix hiervoor. Je kunt ze kopen bij het Kruidvat!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100