Kun je verse slagroom, ongeklopt, in een plastic verpakking invriezen?

Ik heb per ongeluk meer ongeklopte slagroom gekocht (houdbaar). Nu wil ik deze invriezen en later ontdooien en opkloppen. Is dat mogelijk? Wordt het vet beïnvloed? merk je dat, bij het opkloppen? Ervaringen, aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.8K

Het beste antwoord

Slagroom geklopt of niet kun je ook invriezen. Ongeklopte room is na het ontdooien minder geschikt om weer stijf te kloppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja en nee: je kunt het invriezen maar het schijnt dat je het daarna dan lastiger opklopt. Probeer het dus maar ga niet uit van een geweldig resultaat.