Hüttenkäse is geschikt als vervanger, en om er kaastaart mee te maken.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je kunt ook roomkaas hiervoor gebruiken bijvoorbeeld Mon Chou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt het vervangen door cottage cheese of kwark
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt ook wel van je recept af, maar je kunt alle soorten verse kaas of kwark gebruiken , maar ook een cheddar , goudse of gemalen kaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de meeste kaas taarten kan je heel goed met monchou of philadelphia maken
Gebruik dan altijd de volvette variant, geen light versie
persoonlijk vind ik het beter van smaak dan als je ricotta gebruikt