Waar kan je goedkoop pekingeend/ Peking eend krijgen in omgv. Amsterdam, Almere?

Hoeft nog niet gekruid te zijn. Rauwe/ gerookte eend doel ik op. Graag onder de 10 á 8 euro per eend.

Wil er gelijk 10 ofzo ophalen. Vind het heerlijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
constant
11 jaar geleden
op de zeedijk in amssterdam. kant en klaar om mee te nemen of daar op te eten. echt heerlijk

Antwoorden (1)

ben je hier al geweest ,daar verkopen ze peking eenden die ongeveer 9 euro kosten en zijn bij de 2 kilo

Toegevoegd na 5 minuten:
zijn meestal wel uit de diepvriezer