De rookworsten van de Hema komen gewoon bij Unox vandaan.
Het was heel toevallig toen ze bij Unox staakten in oktober 2007 er toevallig bij de hema ook geen worsten meer waren, later verscheen het bericht in de Telegraaf.
Een boze medewerker van een stakend Unilever-bedrijf bekend gemaakt dat de worst 'gewoon' bij de Unox in Oss vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een lang bewaard geheim. Maar onlangs onthuld.
Unox.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot 2007 wiest ik helemaal niet dat dit eigenlijk geheim was, maar inderdaad; Unox in Oss maakt HEMA-worst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent me net voor snelle Antwoordman, ze komen inderdaad gewoon van Unox. Het zal wel vol met varkensvlees e.d. zitten. Ik blijf rookworsten altijd een beetje vaag vinden qua ingredienten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I knew it, I knew it! Fiets maar eens langs de Unox in Oss, dan krijg je acuut HEMA-visioenen...
Weg magie...

Alternatief: Op een boerderij in Twente wordt op ambachtelijke wijze door een oude boer en boerin worsten gemaakt. Deze worsten worden in een houten schuur op het landgoed van de boer volgens eeuwenoude recept gerookt. De lekkerste worsten houdt de boer voor zichzelf en de rest gaat naar die aardige inkoper uit Amsterdam zodat de rest van het land kan genieten van de kunst van de boer uit Twente...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen kennen geen verbeeldingskracht... ;)