hoe heten die bekers die je kunt draaien ?

soort beste idee van nederland , dus ant-lek maar dan rond en kun je onderste boven hangen en nog steeds knoeit die niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet welke je bedoelt. Weet dr naam niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het voor kinderen of niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het om die Gyrobal gaat: niet doen als ze ouder zijn dan twee want zo leren ze nooit normaal om te gaan met een bakje!

Het beste antwoord

`Gyro Bowl` heet zo`n beker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat noemen we tuimelbekers.
Een beetje peuter weet er trouwens best nog wat uit te krijgen hoor .
Kwestie van flink schudden. ;)

Het is ook niet zozeer de vorm van de beker, maar het tuitje dat een soort beveiliging moet hebben ; meestal siliconen, waarin pas een opening ontstaat als je in het tuitje bijt. Beetje hetzelfde idee als bij moderne opblaas-voorwerpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee die ken ik wel, maar je had sommige in ronde vorm en die kon je draaien wat je wilt.
Misschien bedoel je de Kiddyboo 360 anti knoeibeker.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ze zijn er in diverse uitvoeringen
met en zonder tuit en veel kleuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gyro, zoek dat woord op google, er is ook maaltijd bord , die je niet kan knoeien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet om uit te drinken