hoeveel suiker zit er in een pak hagelslag?

hoeveel suiker zit er in een pak hagelslag het recept?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (4)

In een pak Hagelslag Hagelmix van de Aldi zit 61,8 gram per 100 gram suiker. Aangezien er 600 gram hageltjes in het pak zitten, is dat 370.8 gram suiker.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar misschien heb jij wel heel andere hagelslag! Zo bestaat vruchtenhagel voor 94% uit suiker... Lekker he, ik pak nog 'n boterhammetje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pak hagelslag van de Lidl van 600 gram bevat 394.8 gram suiker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puur, melk, vruchten of mix?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Melk.
Een pak Aldi hagelslag van 650 gram bevat 352.5 gram suiker. maar alleen als hij vol is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat op het pak