Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een flesje kersen aroma gekocht alleen achterop het flesje staat kan de activiteit of oplettendheid van kinderen beïnvloeden wat betekend dat?

Het is een flesje van 28 ml inhoud van de toko.
Er staat verder nog op natuuridentiek aroma en kleurstof voor levensmiddelen. ingrediënten natuuridentieke smaaktsof, kersen, water, levensmiddelen kleurstof e122 124

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat flesje geeft dus een bepaalde geur af.

En die geur kan een bepaalde (bij)werking hebben bij kinderen!
Dus de activiteit van kinderen kan afnemen dus weinig zin in dingen enzovoorts kan natuurlijk ook andersom bijvoorbeeld het kind wordt drukker.

Ook kan de oplettendheid van kinderen afnemen (lijkt me) dus dan hebben kinderen een verminderde concentratie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
E122 is azorubine en is een synthetische kleurstof. Kan invloed hebben op het gedrag van hyperactieve kinderen (ze kunnen bijv agressief worden of concentratieproblemen kunnen verergeren)

E124 is ook een synthetische kleurstof kan hyperactiviteit veroorzaken.

rotzooi als je t mij vraagt ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allerlei kleur- en bewaarmiddelen blijken ADHD te bevorderen. Vermijd de E-nummers; 102, 104, 110,
122, 124 en 129.
Natuuridentiek is NIET natuurlijk, het lijkt alleen maar zo.
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding