Ik heb gerookte makreel vanuit de winkel gekocht en is in plastic verpakt. Kun je deze invriezen? En zoja is deze dan nog wel lekker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Als de makreel in vacuumverpakking zit of in een gesealde verpakking, kun je de makreel 3 maanden op -18 C bewaren. De smaak zal iets minder worden, maar hij is nog wel smakelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je deze bij Lidl gekocht,? dan zou ik de makreel niet invriezen. Mijn broer had het wel gedaan, de smaak was een stuk minder.