In feite kan je elke smaak wel puur of chemisch bereid toevoegen aan kauwgom, maar of het lekker is en ook gekocht wordt? Ik denk dat niemand kauwgom met knoflooksmaak zo kopen (^0^).

Toegevoegd na 1 minuut:
of zoute haring, erwtensoep en dergelijke.
amc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij zij er smaken die makers niet in kauwgom kunnen verwerken bv.biefstuk, omdat je toch nooit de precieze smaak ervan kunt uithalen zoals je het echt aan het eten bent... Mensen zeggen ja, het sap maar volgens mij kan dat toch niet want dan zouden we het sap ook zo kunnen drinken ;)