Weet iemand een website waar je joppiesaus kan bestellen ?

Weet iemand dat het is een geel oranjige saus.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Cryofiel
11 jaar geleden
Ja hoor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet vast wel iemand. {{ Ik zou het ook zo weten als ik even googlede, maar dat doe ik nu ff niet}}
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor allebei een plus ;) Overigens mag je hier niet vragen naar een site want je mag niet antwoorden met een site omdat de site wel eens opgeheven kan worden ;)

Het beste antwoord

Joppiesaus kun je bijvoorbeeld op deze site bestellen. Het zit dan in een emmer van 2,5 Liter voor €10,60.

http://www.meerdanvlees.nl/index.php?target=products&product_id=277
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (3)

Je kan het bij albert kopen online
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak kan je het bij de snackbar in bakjes kopen. De meeste snackbarhouders doen dit direct als je erom vraagt. Het is dan wel relatief duur, maar dat is online bestellen ook, alleen al vanwege de verzendkosten.

Je kunt het ook zelf maken, of in elk geval een saus die dicht in de richting komt. De exacte receptuur blijf geheim, anders verkopen ze het natuurlijk niet meer zoveel.

Je moet even de hoeveelheden uitproberen maar met deze ingrediënten kan je een goede smaak van de joppiesaus krijgen;
Frites saus met een flinke kneep curryketchup, beetje mosterd, kerriepoeder.
Snipper 1 uitje heel fijn en meng dit met de fritessaus.
Voeg er dan curryketchup bij ( niet meteen veel, omdat je beter extra erbij kunt doen als het te weinig is)Meng dan de mosterd erbij en maak op smaak met kerriepoeder.
amc
11 jaar geleden
je kan het ook kopen bij a.h en C 1000 dan zit je niet met een emmer van 10 liter vast maar je kan het ook zelf proberen te maken het originele is niet mogenlijk maar je kan er dicht bij komen ik maak deze altijd ben je niet zeker ,haal een bakje bij de frituur en begin met proeven meng dit allemaal goed door elkaar en proef steeds van het bakje en van de saus die je maakt of er misschien meer bij moet van deze ingredienten en het resultaat is dat je joppiesaus naar jou smaak is en lekker en de voldoening dat je hem zelf hebt gemaakt
3 eetlepels mayonaise
1/2 - 1 eetlepel ketchup
1/3 ui,heel fijn gesnipperd
2/3 theelepel curry poeder
en een beetje kerrie poeder
een snufje paprikapoeder
zout peper