Hoe kan ik afvallen met weightcare?

Hallo, ik ga binnenkort met de 5 daagse minikuur weightcare beginnen. Heeft er iemand hier ervaring mee? Viel je ook echt af? En hoelang duurt het? (5dagen toch?) Sorry misschien domme vragen allemaal.. maar ik wil het graag weten x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Lieve schat, dergelijke producten laten alleen je portemonnee afvallen.
Om blijvend en gezond af te vallen moet je gezondere eten, op je porties letten, voldoende water drinken en meer bewegen.
Je hoeft geen poedertjes, pillen of vage producten te kopen, gewoon minder koken uit pakjes en zakjes, en meer verse producten gebruiken, groente en fruit etc.
Bekijk ook dit eens: http://blogilates.com/nutrition-2/how-to-start-eating-clean

Antwoorden (1)

Met dit 5 daagse kuurtje val je snel 2 tot 5 kilo af, dit komt omdat je lichaam in de spaarstand gaat, als je na deze kuur weer normaal gaat eten, is je lichaam niet direct uit de spaarstand en kom je dus snel weer aan, beter is het om je voeding aan te passen en daarbij veel te bewegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En vaak kom je dubbel aan. Reserves opbouwen voor de volgende hongerwinter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt mobie1980
Ritsuka
11 jaar geleden
Klopt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan er al evenmin niets anders van maken. +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
810 kcal. per etmaal is een regelrechte aanslag op je gezondheid. Dat beetje fruit zet geen zoden aan de dijk. Inderdaad, je verbrandt er wel wat vet mee maar ook spieren, mede omdat er niet zo gek veel eiwitten in het spul zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@euc: met je eens dat spaarstand zorgt voor snel weer aankomen. Eveneens dat een crashmethode soms de trigger kan zijn om blijvend gewoontes te gaan hanteren om op gewicht te blijven. Ik ken enkele mensen die een blijvend resultaat geboekt hebben mbv Sonja Bakker. Mijn echtgenote was na een periode van koorts ontzettend afgevallen. De drastisch gedaalde wijzer van de weegschaal was voor haar een enorme stimulans om het roer om te gooien qua eetgewoontes. Het kan wel degelijk maar voor een blijvend resultaat is dus echt wel iets meer nodig dan zo'n dieet op zich.