Braadpan ø 28 cm van YONG iemand ervaring daarmee aub ?

dit zou een ceramische laag hebben maar is deze echt te betrouwen ?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zal er maar bij zeggen dat deze bij UNIGRO te koop is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor 20 euro kun je geen professionele kwaliteit pan verwachten. Voor een pan met die prijs die ook op inductie kan, zou ik het wel willen proberen. Meer dan 20 euro kun je niet verliezen. Nou is het een Belgische website, maar een braadpan is het ook niet. In mijn beleving is dit een koekenpan en is een braadpan hoger en met deksel.

Voordeel van een keramische laag is dat deze hoge hitte aankan, nadeel is dat de keramische laag snel slijt.
paulus811