Waar kan ik in Nederland goede 'pasti di mandorle' halen?

het zachte amandelkoekje uit italie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze koekjes heten "amaretti", misschien dat dat het zoeken wat makkelijker maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Toch is de amaretti volgens mij een ander koekje, welke ook hard is...?

Het beste antwoord

in amsterdam zit achter de assurantiebeurs een italiaanse delicatessenzaak. Maar woon je niet in die ongeving kan je proberen te zoeken naar italiaanse delicatessenzaakjes in jouw buurt. Of een italiaan ( een echte- geen pizzaboer) vragen of ze het kunnen maken voor je. Misschien hebben ze het als dessert... ( of breng je ze op ideeen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt heel goed, Amsterdam ligt ook binnen bereik: heb je ook een mogelijkheid om specifieker te zijn: bedoel je de nieuwe assurantiebeurs in zuid of achter de beurs van berlage? erg dank alvast!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee de assurantiebeurs ( als die er nog is.. hoop ik) bj de weteringschans. vanaf de weteringschans richting de munt. die kant op dan zit het winkeltje al na 100 meter ongeveer vanaf de weteringschans. Als het die is ( Sapori Pugliesi) op de Weteringschans 187D. Maar dat weet ik niet zeker. Maar misschien een goed alternatief want de eigenaar Matteo gaat regelmatig met de auto naar Apulië om echte lokale spijzen te halen. Als je vraagt of hij dat mee wil nemen doet hij dat vast... En anders kunnen ze je misschien ook tips geven van goede speciaalzaken..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de hulp, ik ga er meteen naar op zoek!

Andere antwoorden (1)

Je kan ze ook online bestellen:
http://www.foodelicious.nl/nl/category/nougat-en-koekjes/product/zacht-amandelkoekje-neutraal.html

In Rotterdam heb je bij Little Italy (Lombardkade) veel kans, groot assortiment hebben ze hier.