Welk merk rode zalm in blik (213 gram) is goed.? Geen John West...

Blik graag gevuld met stukken zalm en niet met vellen en graten..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (2)

Zalm wordt altijd ingeblikt met de dikke graat in het midden en wat kleine graatjes. Ook het vel zit er altijd omheen. Ze blikken hem per moot in. Arbeidstechnisch is dat het snelst en zo valt hij niet uit elkaar als je hem op een bordje wilt leggen.
De consument heeft hier nooit problemen mee. Die haalt de moot uit blik, haalt gemakkelijk het dikke middengraatgedeelte eruit en het vel is er ook zo vanaf gehaald. De bedoeling is dan ok dat je de zalm niet zo uit blik eet en de rest in blik bewaard.
Hierdoor komt een echte bliksmaak aan de zalm.

Zouden ze de zalm handmatig ontgraten en zonder vel in het blik moeten leggen, dan zou het niet te betalen zijn en niemand zou hem in blik kopen.
amc
11 jaar geleden
Wat is er mis met John West.
Ik koop deze rode zalm regelmatig
en deze smaakt echt heel goed.
Veel smaakvoller dan de roze variant.
Een alternatief is Princes.