Is er een webshop waar ik producten uit canada kan kopen?

het gaat dan echt om canadese producten en niet om amerikaanse producten. Denk hierbij aan merken als mcCormick en Clubhouse die onder ander poutine gravy en slowcooker mixen verkopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (3)

je zou deze kunnen proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar deze kende ik inderdaad al. verzending is vanuit canada zelf, en als ze al aan nederland leveren (wat ik nergens kan terugvinden) dan zijn de verzendkosten erg hoog.
Mogelijkheid is ook veilingsite eBay Canada.
Verkopers zijn (bijna) allemaal Canadezen en hebben vaak hun eigen shop.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die koop je hier in de dollar store, 2 voor een dollar, als je die online koop komt het ongeveer op 5 dollar per pakje, ken je niet iemand hier in Canada die het voor je stuurt???