Waar vind ik Quinoa in een grote supermarkt? (bij elke artikelen in de buurt?)

Mijn vriend gaat vanmiddag boodschappen doen, ik ben een lijstje aan het maken maar ik denk niet dat ie weet wat quinoa is. ;) Dus ik wil er even bij melden waar hij dat wellicht kan vinden, maar dat weet ik zelf ook niet. Het is een AH-XL dus ik neem aan dat ze het wel hebben. Iemand een idee bij welke artikelen dat in de buurt zal staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

bij de graanproducten/rijst of bij de biologische producten zou ik denken. Maar volgens mij meer kans in de reform/biologische winkel
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij biologische winkels hebben ze het inderdaad altijd al, maar sinds een half jaar of een jaar hebben ze ook quinoa bij een aantal supermarkten. Erg handig (hoewel het meestal wel duurder is dan die in de biowinkel).

Andere antwoorden (1)

Bij de AH hebben ze dit zeker, het staat bij de buitenlandse producten, naast de couscous.
Ritsuka