Wie snoepen het meest: vrouwen of mannen?

Ik denk persoonlijk dat er meer vrouwen snoepen, maar mannen snoepen meer. Neem een stuk chocolade en je zult zien, dat vrouwen het bedachtzamer eten, zijn meer aan het genieten, terwijl mannen het naar binnen proppen. Zou dit komen omdat ze sowiso meer eten?
Hoe denken jullie erover?

amc
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ik denk dat mensen het meest snoepen van alle wezens op aarde...

Mannen doen dat per charge en vrouwen doen dat systematischer, die berekenen dat meer, plannen het beter en halen het consequenter in huis...
Een man die loopt te winkelen die ziet wat liggen en hopla meenemen en wegslikken, dus meer per charge...
Een vrouw zal ook eerder iets in huis halen omdat haar man dat lekker vindt... Mannen niet zo snel...

Een man is een benzinemotor qua snoepen, hoog toerental draaien ze het erdoor, vrouwen meer een diesel, rustiger en zuiniger, maar lopen wel langer door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 zo is het echt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet je toch schat... :-))
amc
14 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, bij ons thuis zou de rekening voor benzine hoger zijn dan diesel.+1
amc
14 jaar geleden
Xinix, Xie het zo voor me, helemaal goed.

Andere antwoorden (7)

Ik snoep meer dan mijn partner. Als ik auto rij dan kan ik niet van die zak drop afblijven. Mijn partner rijdt uren auto zonder ook maar te denken aan iets te gaan snoepen.
Maar of vrouwen altijd meer snoepen, daar twijfel ik aan. Leg een een zak op een kantoor met alleen vrouwen en een op een kantoor met alleen mannen. dan kom je er wel achter denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze beide binnen een uurtje leeg zijn. +1
amc
14 jaar geleden
Danielle@Klopt! In de auto ga ik op lange ritten ook snaaien, ik denk uit verveling. Maar bij mij thuis zijn het ook de mannen die meer wegwerken.+1
Mannen zijn misschien meer voor de hartige dingen?vrouwen meer de zoetere dingen?Als je mij een zak m&m;s geeft moet ie op pfffff dat gaat achter elkaar ,terwijl mijn man er een paar eet is het weer klaar,Maar staat er kaas en allerlei lekkere soorten worst moet je hem zien hahhaa over proppen gesproken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
Ik ken er nog zo een n.l. de mijne!+1
Ik ben een vreselijke zoetekauw, en mijn vriendin kan dat echt niet bijhouden zonder alles onder te spuigen!

Dus ik denk stiekum toch mannen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn man kon voorhen veel meer snoepen, hij was echt een koekiemonster.
Ik ben meer voor de hartige dingen, maar een reep chocola van de aldi , in die blauwe doos........berg je dan maar.
In ons geval is Berth ! de snoepert :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
Heb je ze ook ontdekt, die blauwe dozen? Bij mij gaan altijd attentie seintjes oplichten! :~)
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn winkelwagentje trekt me er àltijd naar toe :-))
Oh, jij bent dat , met die seintjes ...
Vrouwen snoepen meer "stiekem" en verspreid over de dag. Mannen graaien meer en snoepen openlijk.
Dit volgens mij ook omdat lijnen en jezelf bezig houden met je lichaam meer een vrouwending dan een mannending is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
Is ook weer waar+1
Ik snoep meer als mijn vrouw. Zij eet wel af entoe een reep chocolade meer niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriend snoept véél meer dan ik, hij kan hele zakken drop achter elkaar naar binnen werken.