Wat is de omzet van lays?

Als je meedoet aan een wedstrijd van lays kan je 25.000 en 1% van de omzet? Maar hoeveel is die 1% nou eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Het gaat om de omzet van jouw nieuwe smaak, dat kun je toch van tevoren niet weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lays is geen beursgenoteerd bedrijf. Zij doen dus geen uitspraak over hun winst. Maar ook de nieuwe smaak is afwachten. Patatje Jopie ging behoorlijk goed. Maar de smaak die wint zal zeer waarschijnlijk wel goed lopen (en dus een aardige omzet leveren). Mensen willen nieuwe (vreemde) dingen uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dat betekend dat patatje joppie langer in de winkels ligt? Of zelfs voor altijd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze die smaak laten bestaan, zal de afdracht van de omzet toch op een bepaald moment ophouden, reken maar dat Lays daar bepaalde voorwaarden voor heeft - bijvoorbeeld gedurende maximaal een jaar of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn natuurlijk allerhande voorwaarden aan deze actie. Dat zal zijn het eerste half jaar bijvoorbeeld. Ik zou goed de kleine lettertjes lezen als jou was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van een bv zijn de jaargegevens op te vragen bij de kvk