Je kunt zo'n kaart bestellen op de website.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staat trouwens dat degene die de friends card vorig jaar hebben aangevraagd, de kaart
dit jaar automatisch thuisgestuurd krijgen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ik heb in 2011 de friends card van een vriendelijke filiaalmanager gekregen toen er bij de kassa naar vroeg, ik had het dus niet via het internet besteld. Als ik alles volgens de link invul en dan op verzenden druk krijg ik een error te zien.