voordeel is dat je niet steeds op hoeft te letten of de rijst niet aanbrand of te gaar wordt. Als je hem volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt kan er weinig mis gaan.

Nadeel is dat het vrij grote ondingen zijn die bij mij in de weg zouden staan. Rijst koken in een pannetje is ook niet zo moeilijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over de gezondheid durf ik geen uitspraak te doen, maar het voordeel is 100% altijd goede 'losse' rijst. Ik kan niet meer zonder in ieder geval.
Nadeel is dat ze vaak goedkoop zijn gemaakt en dat na een tijdje de verf van de bodem loslaat. Dan is het dus duidelijk tijd voor een nieuwe als je gezondheid je lief is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat Aldi merk Asia een beetje wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aldi heeft best vaak goede dingen voor een lage prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna al die goedkope producten / apparaten komen uit dezelfde fabriek of gebruiken dezelfde onderdelen. Ze verschillen dus onderling nauwelijks. Ik denk dat een Aldi rijstkoker niet onderdoet voor een andere ... Let wel op mijn eerdere opmerking over de verf in de bodem van de koker, die zal na een tijdje gaan schilferen, dan moet je echt een nieuwe halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het echt verf die schilfert en niet een laagje aangekoekte kalk die gaat schilferen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is echt geen kalk .. de verf komt los en daaronder zie je de metalen kleur van de pan (alu ipv verf)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He bah, dat klinkt inderdaad niet gezond. Wel vreemd dat dat ze het niet beter maken dan.
Kort door de bocht gezegd! Als het witte rijst is NIET als het zilvervliesrijst of wilde rijst is WEL

Voordeel en nadeel weet ik eerlijk gezegd niet.

Succes