Hoeveel kost speculaas in de supermarkt en in de bakker, ong de prijs ?

Het is voor een marktaanbod onderzoek

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
bamibal
12 jaar geleden
Als je een echt onderzoek doet, kun je niet uitgaan van de antwoorden van een stel onbekenden. Dan kun je dus beter zelf naar de supermarkt en de bakker gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt wel of de huidige scholieren steeds luier worden. Persoonlijk zou ik inderdaad zelf een bakker en een supermarkt bezoeken en bij beiden speculaas kopen, dan heb ik de verschillende prijzen. Vervolgens zou ik dan ook nog onderzoeken of de duurdere dan inderdaad ook lekkerder is.

Antwoorden (2)

Bij een supermarkt kost een pak ongeveer 1,50 en bij de bakker 2 tot 3 euro maar het is bij een bakker ook wel beter/lekkerder;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je brok,gevuld of koek? er zijn meerdere mogelijkheden maar meestal heeft een bakker een eigen kruidenmengsel met een aantal kruiden die net even anders zijn. en dit maakt het iets duurder om bij de bakker te kopen, maar daarmee help je wel weer de middenstand.

en als je dit onderzoekt, loop gewoon naar de bakker toe en koop het spul.