Ik ben opzoek naar: Lékué klassieke Scottie ijsklontjes houder. Weet iemand waar deze in Nederland te verkrijgen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Via internet is hij te bestellen kijk maar eens op www.trendtree.nl

Toegevoegd na 6 minuten:
Bijenkorf verkoopt ook lekue produkten.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik klik op de webshop die bij trendtree vermeld staat, zoek ik me daar een ongeluk. Maar ik kan hem niet vinden.
j5m
12 jaar geleden
Als je op de genoemde site bent naar beneden scrollen.
Zoek op merk de l aanklikken dan Lekue aanklikken.
Dan naar beneden scrollen en ijsvormen aanklikken.
En dan krijg je deze ijsklontjeshouder te zien.
j5m
12 jaar geleden
Hij kost 8.95 euro
Laat even wat weten als je hem hebt gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is nog steeds op trendtree? Want bij het plaatje van het product staat *Bezoek de webshop*. Hier klik ik dan op. Ik kom dan terecht op de site voor-thuis.nl, maar hier kan ik hem niet vinden.
j5m
12 jaar geleden
Ja je hebt gelijk maar op diezelfde site waar webshop staat staat onderaan verkooppunten als je deze aanklikt dan krijg je allerlei adressen te zien van bussum tot......
Dat zijn adressen van allerlei kookwinkels.
Als dat niet mocht lukken dan stuur je maar een mail naar de site ik hoor het wel ben erg benieuwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken!