Ik heb per ongeluk een hele teen knoflook opgegeten. Buiten dat ik nu last van buik heb ruik ik enorm uit mijn mond. Wat kan ik hiertegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flink zoenen en als het niet geholpen heeft, voel je je er toch lekkerder bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, ik hoop dat zoenen help :) Er zat blijkbaar in de hele teen in de salade die bij de lunch op kantoor werd geserveerd. Handig dus..
ItisILeClerc
12 jaar geleden
straks zou je willen dat je alleen uit je mond rook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om die reden ga ik vanavond maar eens een flink stuk hardlopen, misschien zweet ik het eruit..

Het beste antwoord

kauwen op een peterselieblad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ga ik zo kopen bij de supermarkt. Bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1. Werkt heel erg goed. Wel verse peterselie pakken, gedroogde doet niet veel (en is ook nog erg vies om zo los te eten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt allebei
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt :-)

Andere antwoorden (4)

Vaak tandepoetsen kauwgompje in hele dag en mondwater helpt goed.

Ze hebbe ook van oral b mondspray
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt. Ik ga dit ook aankopen bij de supermarkt.
Eet een koffieboon. Kan uit ervaring zeggen dat het heel goed werkt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoorde dat het ook helpt om melk te drinken maar ik weet niet zeker of dat helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop iets van 6 pakjes kauwgom, zorg dat je de hele dag kaugom in je mond hebt. Goed tandjes poetsen en ga met je tandenborstel over je tong heen. Eet iets anders ruikbaars, maar geen knoflook;)