Hoeveel liter kan er in een zak van Sinterklaas (jeweetwel, zo'n jute ding)?

Nog steeds het sinterklaasspel... Ik wil weten hoeveel liter er in een zak past..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
0 want die zak is niet waterdicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik ook wel.

Antwoorden (3)

Dat verschilt, uiteraard is niet iedere zak even groot.. kijk hier:
http://www.partyshopper.nl/?page=list-cat&id=10256&expand=no&id_cat=9068

iedere zak verschild qua groote
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt jute zakken van allerlei maten, maar die van Sinterklaas, daar kunnen oneindig veel cadeautjes in. (Nee, geen kindertjes.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per zak ongeveer 15 stoute kinderen. Een stout kind weegt gemiddeld 30 kg. Dus 15 x 30 = 450 kg