Biefstuk, fricandeau, varkenslever, varkenshaasje, kalfshaas, kipfilet, kalkoenfilets etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Heel veel soorten vlees kun je gebruiken. Tegen het walmen, gebruik ik zelf meestal mager vlees. Varkensfilet, ossenhaas, varkenshaas, magere gehaktballetjes, kipfilet. Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens Bulgogi, dat is Koreaans barbequen aan tafel. Mateloos populair in Korea, en in NL maar in weinig restaurants te krijgen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koreaanse_keuken

http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/bbq/bulgogi-403.html

Heel lekker, heel gezellig en geheel weer iets anders.
(De Kimchi is misschien wat te heet voor NLers)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bereik je ermee om een suggestie te minnen?
vis en paprika, ui, champignons en maak er een lekkere huzarensalade bij, vergeet ook de sausjes niet, cocktail, knoflook, sate en een rode saus en natuurlijk stokbrood met kruidenboter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hamburgers
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zalm, grote garnalen, varkenshaasje, shoarma, biefstuk, kipfilet, varkensfiletlapjes,

courgette, champignons, paprika, uien, ananas

sausjes zoals: tzatziki, knoflooksaus, cocktailsaus,kruidenboter, pesto

diverse broodsoorten, stokbrood, ciabatta

salade: rundvlees-, huzaren- en vissalade.
Aardappelsalade
Sla met dressing
Fruitsalade