Wat voor gezond broodje kan ik het beste samenstellen bij Bakker Bart?

Ik lunch namelijk morgen bij Bakker Bart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K
Amadea
12 jaar geleden
In welk opzicht bedoel jij dan het beste? Gezondst, meest voedzaam, goedkoopst, minst tijdrovend, minste calorieën, lekkerst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het niet gezond was dan had ik gezecht pizza broodje!!!!!!!!
mmm lekker en dan het liefst warm mmmmmmmm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea, er staat gezond.
Amadea
12 jaar geleden
Ja, dat kan ik lezen dat er 'gezond' staat. En er staat ook 'het beste', waarmee niet per definitie duidelijk is dat jij vraagt naar "het gezondste broodje"...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom blijft deze vraag meerdere dagen staan, terwijl op het moment,dat ik dit lees, het "morgen "van de vraagsteller reeds lang voor bij is. En het broodje waarschijnlijk grotendeels verteerd is en niet meer als 'gezond "te herkennen?

Het beste antwoord

Ik zou gaan voor de Italiaanse bol belegd met ham, kaas, ei, komkommer, tomaat en sla.

Het verschilt per filiaal (heb ik gemerkt) of ze vragen of je er een sausje overheen wilt, maar in dat geval zou ik kiezen voor de chillisaus. Maar is wel persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het klinkt misschien flauw, maar ze hebben een "broodje gezond". En meestal staat er zo'n lange rij dat je tijd genoeg heb om het soort broodje en het soort beleg uit te kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Broodjes gezond zijn niet altijd "gezond".
Bij de BB balie kun je in de gekoelde vitrine de overvloed aan heerlijkheden die je wilt zo aanwijzen. Eet smakelijk en....., zelfs de hond wordt dáár niet vergeten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn favoriete samenstellingen zijn:
Roomkaas met zalm en een beetje sla
Brie met komkommer en sla.
Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Junglebroodje gezond met yoghurtdressing.