Hoe lang kun je eieren in de koelkast bewaren?

Op het doosje staat wel een houdbaarheidsdatum, maar in de koelkast gaan ze wellicht langer mee....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eieren kun je onbeperkt bewaren in je koelkast, of ze dan nog smaken weet ik niet..

Het beste antwoord

Een ei hoeft helemaal niet in de koelkast bewaart te worden ,het beste is buiten de koelkast bij een graad of 10a12,in de koelkast bestaat kans op uitdroging,en dat ze smaak van andere producten overnemen.
een ei kun je wel tot 4 weken bewaren zonder dat bederf optreed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Och, ook wel 8 weken.

Andere antwoorden (4)

Twee weken zeker in de koelkast... Maar je kunt er makkelijk soleier van maken... Dat zijn ingelegde eieren die heel lekker smaken en vrij simpel te maken zijn... En die zijn heel lang houdbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eieren kun je gemakkelijk tot langer dan een maand bewaren. Maar niet in het doosje in de koelkast, maar in de koelkast onder water. Dan drogen ze niet uit.
itsme
14 jaar geleden
als je twijfelt of een ei oud is ,kun je in een longdrinkglas water doen ,als het ei zinkt kan je 'm niet meer eten,als het ei blijft drijven is het ei goed om te eten.

Toegevoegd na 34 seconden:
en je kunt ze gewoon in de koelkast bewaren.

Toegevoegd na 18 minuten:
sorry het is anders om een ei wat zinkt is bedorven een vers ei zinkt!! Bedankt!!

Toegevoegd na 21 minuten:
grrrrrrrrrr moeilijk he hahhaaha bedorven ei drijft vers ei zinkt pfffff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
huh? was het niet juist andersom??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
owww jeee je brengt me nu aan het twijfelen ....
Rieneke1
14 jaar geleden
ik weet het wel zeker! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rieneke van mij krijg je een +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaaaaaaa je hebt gelijk ,thanks
Rieneke1
14 jaar geleden
hahaha wat een verwarring he ;)
graag gedaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu vergeet ik het niet meer
Als je de koelkastdeur open doet er komen kuikentjes uit wandelen dan is er een wonder geschied en kun je misschien kuikenbouten er voor in de plaats zetten! In principe kun je ze langer bewaren,dan de koelkast het uithoudt,maar de vraag die niet stelde is: Zijn ze dan nog eetbaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, wat ben je toch een lolbroek -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Harrycompany: vergeten te minnen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niveau 1 he....