Wat kun je allemaal fondueen met chocoladefondue?

pure chocola.

Weet jij het antwoord?

/2500

stokbrood, lange vingers, banaan, aardbeien mjammie! Toegevoegd na 14 minuten: en niet te vergeten: soesjes! (het water loopt me in de mond ;-))

Ananas en spekjes / marshmallows andere fruitsoorten

meloen en maderijn :D

allemaal soorten fruit is altijd heel lekker! :) banaan,aardbei, meloen, druiven . mandarijn, enz gewoon brood kan ook, of anders marshmallows! of soepstengels, alles wat jou lekker lijkt! - ik at ooit in een restaurant zo'n fondue, en daar lagen : marshmallows, lange vingers en stukjes manderijn.. was heerlijk! eet lekker ! -

Partjes sinaasappel, blokjes cake, ontbijtkoek of bitterkoekjes.

alles net waar je zelf van houd

Je kunt heel veel fonduen. Voorbeelden zijn: -aardbeien -ananas (vers is wat zuurder en harder dan uit blik) -banaan -peer (kan ook goed uit blik) -sinaasappel -mango -mariabiscuitjes -spekjes/marshmallows -stukjes chocola (die gaan dan half smelten..) -slagroomsoesjes -bitterkoekjes -lange vinges -cake Eigenlijk moet je gewoon creatief zijn, bijna alles is mogelijk, en het meeste is ook lekker... :D Als je mensen gaat uitnodigen is het ook leuk om te vragen of ze zelf iets meenemen, dan heb je twee voordelen: Ze leven meer naar de chocoladefondue toe (omdat ze er zelf mee bezig zijn), en je hebt waarschijnlijk originele producten waar je zelf niet aan had gedacht.. Veel succes! (en eet smakelijk!)

Wij hadden 'm met witte chocola gemaakt, framboos was mijn absolute favoriet! Vriend vond die met banaan het lekkerst. Appel, peer, mango, annanas, meloen, bramen, aardbei!!! Lijkt me ook lekker met melk chocola hoor!

Alles wat hier boven staat is al heel lekker. Maar wat ook heerlijk bij een chocoladefondue is: Ijs.Het ijs moet dan wel heel koud zijn. Er kan er kleine bolletjes van maken. Bijvoorbeeld: Chocolade, vanille of aardbei. En die lekker in de fondue dopen.

In de winkel kun je van die kleine mini magdalena's kopen. Heel erg lekker hiervoor en niet duur.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100