Gebeurt er iets als je olijfolie drinkt?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel natuurlijk niet de hele fles.
Maar gewoon 1/4 de beker.

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb het gedronken en er is niks gebeurt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je je keel smeren of iets dergelijks? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las dat t goed is om te doen voordat je een lange tijd gaat zingen.
Voor een concert bijvoorbeeld. (als zanger, niet iemand in het publiek)

Antwoorden (8)

Ja, dan raakt je fles olijfolie sneller op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me logisch.
toch een plus
Je gal gaat overuren maken en je wordt vast misselijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst niet lekker !!!
Ten tweede denk ik dat je braakneigingen krijgt, gebeurt dat niet verwacht ik dat je zwaar aan de diaree komt. Afhankelijk natuurlijk van hoeveel je drinkt.
Maar zoals ik al zei: niet doen !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eetlepel is nog wel goed. Maar ga je meer drinken krijg je maagkrampen en krijg je diaree, waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je teveel drinkt kan je diarree krijgen. Daarom wordt soms aangeraden om bij darmverstopping een eetlepel olijfolie te drinken voor het slapen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je diaree kunnen krijgen dus ik zou daarmee oppassen als je een concert moet geven.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens wikipedia is dat een fabel.
zondag
12 jaar geleden
Probeer het dan maar eens zou ik zeggen ;-) Als je in het ziekenhuis een lege maag en darmen moet hebben voor een operatie geven ze je ook olie. (gatver..., wat was dát vies!).
je word misselijk en de fles olijfolie is sneller leeg
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de overlevering zou er een bevalling van op gang kunnen komen. Maar dat zijn volgens mij altijd bakerpraatjes geweest.