Een wegwerp BBQ kun je naar mijn weten altijd kopen of het nou winter of zomer is. Alleen de aanbod zal minder zijn doordat de vraag minder is. Dus in tankstations zul je zeker niet krijgen. Wel kun je ze kopen in winkels als Blokker, Action.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik denk dat je bij de Blokker of Marskramer een goede kans hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ze van de week tegengekomen bij een benzinestation. Aangezien de meeste winkels rond dit tijdstip sluiten, is dat zelfs wel makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de mijne gekocht bij de intratuin. Mischien dat ze ze daar nog hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het benzinestation verkopen ze ook wegwerp bbq, en bij de Xenos zijn ze ook nog volop te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag gezien bij A.H.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon nog bij de AH, dus waarschijnlijk ook nog bij de C1000, jumbo en weet ik veel waar. Ik heb ze ook nog gezien bij de Xenos en Blokker, dus het moet niet lastig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet te vergeten bij de Action