Waarmee kun je druiven houdbaar houden?

Ik wil echte druiven als decoratie gebruiken. Hoe houd ik ze langer goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 tot 2 weken

Het beste antwoord

Bespuiten met pleisterspray van kruidvat. Kun je ze maand goed houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik proberen!! Dankjewel! Mag ik ook pleisterspray van de trekpleister gebruiken? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk. Het is trouwens gewoon bandenplak solutie. Maar een dun laagje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhhhh was een geintje, ik ga voor die van de action, hahaha

Andere antwoorden (3)

Dat gaat niet lukken. Ik zou maar neppers kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je de steel van de druiven in gesmolten kaarsvet doopt, zal je tros druiven langer meegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door ze in de zon te drogen en in een rood doosje te stoppen. ;-)

Toegevoegd na 27 seconden:
(grapje, dus ga nou niet meteen op de thumb-down button drukken.)