Als je verwisselbare platen en de wafelplaten hebt, kan dat. In een tosti model kun je wel deeg gieten, maar dan krijg je een wafel in de vorm van een tosti. Met de smaak is niets mis.
paulus811
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Want? Of je nou wafelgrillplaten invet of tostiplaten, dat maakt toch niets uit? En het deeg wordt ook niet vetter, hooguit iets moeilijker gaar in het midden.
paulus811
12 jaar geleden
whahaha, leuk die nieuwe Nederlandsche taal!