In welke fabriek wordt Croky chips gemaakt?

Want ik zag dat de cheese onion chips van de aldi in Moeskroen wordt wordt gemaakt en ik vind dat de chips hetzelfde smaakt.

Toegevoegd na 2 uur:
Nu heb ik ff gekeken op de chipszak van Croky paprika en wat blijkt? Zelfde naam van de fabriek en dezelfde plaats! Haha, we worden weer bedonderd! Wel leuk om er zo achter te komen, maar ik ga morgen ff kijken of dit ook voor paprika chips geldt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed opgemerkt!

Het beste antwoord

De chips van Croky wordt inderdaad ook in Moeskroen gefrabiceerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze chips wordt ook in Moeskroen gemaakt. Wellicht in de zelfde fabriek, maar dit kan ik niet met zekerheid stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er worden veel de 'zelfde' producten in de zelfde fabriek gemaakt alleen gaat t in een andere zak en kunnen er verschillende ingredienten gebruikt worden..

Toegevoegd na 59 seconden:
zak of gewoon verpakking natuurlijk..