Welke winkels (geen webshops) verkopen papieren theefilters??

Ik zag dat Simon Levelt deze verkoopt maar zijn er nog meer winkels?? Alvast bedankt voor je antwoord!

Toegevoegd na 23 minuten:
Het liefst winkels in of in de omgeving van Tilburg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik weet niet waar je woont, maar bij De Theefabriek (museum, winkel en soort tearoom) in Houwerzijl verkopen ze die filters. In meerdere soorten zelfs!

Toegevoegd na 32 seconden:
En Houwerzijl ligt in de provincie Groningen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O jee; dat is wel heel ver weg! Hopelijk vind je een adres wat dichter bij. Succes!
volgens mij zijn ze ook gewoon te koop bij de grotere supermarkten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de tuinen hebben ze die wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij alle winkels waar ze losse thee verkopen kun je deze zakjes kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal ze altijd bij Blokker.