wat is de snelste/beste manier om de afwas te doen zonder vaatwasser?

weet iemand een handige manier om de afwas met de hand snel af te krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met een goed humeur. Voorspoelen zorgt ervoor dat je de afwas in een handomdraai gedaan hebt. Niet teveel laten staan en elke dag afwassen. En zet een goeie plaat op. Met goeie muziek op de achtergrond werkt het ook nog prettiger. Toegevoegd na 1 dag: Vooral als je bijvoorbeeld zelf niet kunt zingen. Hahahaha.

Zingen tijdens de afwas De afwas niet van 3 dagen laten staan, dan wordt hij alleen maar viezer, en duurt het nog langer voor hij klaar is. Bovendien kun je kleinere afwasjes in het afdruiprek droog laten worden, scheelt je afdrogen

Op de ouderwetse manier. Je gebruikt een wasmiddel en spons en wast de vaat 1 voor 1 hiermee af. Je laat ze drogen in een wasrek. Met de hand afwassen is sowieso altijd sneller en beter dan een vaatwasser, want je controleert direct of de vaat schoon is.

Alles eerst goed afspoelen. Daarna heb je het zo gedaan met een sponsje en sop. Ik heb het altijd binnen 10 min. gedaan.

je moet natuurlijk elke dag afwassen. ook moet je het voorspoelen. en dan warm water met sop maken. en met een spons goed schoon boenen! Toegevoegd na 1 dag: en dan in het rek zetten

Bij de buren brengen en zeggen dat je vaatwasser kapot is.

Mijn dame en ik doen dat altijd samen en nemen ondertussen de gebeurtenissen en roddels van de dag door. Je komt op zo'n maniet gewoon vuile vaat tekort, zo snel gaat dan de tijd!

Het iemand anders laten doen of mee onder de douche nemen. Anders in een teiltje met afwasmiddel en goed na spoelen met heet water,dan kun je het in elk geval op het droogrekje laten drogen,dat scheelt dan weer in tijd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100