Volgens de website van Yakult, niet de meest betrouwbare bron, mag je er best meer dan één per dag drinken.

"Ja, Yakult is een voedingsmiddel. Meer flesjes per dag drinken, is prima."

Waar heb je gelezen dat dat niet mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yakult werkt op je darmflora. Een keer een paar flesjes op een dag drinken is geen probleem weet ik uit ervaring maar als je dit elke dag gaat doen is dit volgens mij erg onverstandig. En je darmflora is heel erg belangrijk voor bij. een goede spijsvertering.

Toegevoegd na 29 seconden:
bij. moet bijvoorbeeld zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat je dan teveel darmbacterien in je maag krijgt. Waar je maag niet goed op kan reageren.
Yakult heeft sowieso geen toegevoegde waarde voor het lichaam...
Gewoon veel veZels eten dat is het beste...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal. Prebiotica hebben we nodig, in de meeste gevallen geen extra probiotica. :-) +
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Yakult kan zeker wel helpen. Ik moet ze van de dokter drinken aangezien ik met pds moeite heb mijn darmflora weer in balans te krijgen (na de griep bijv). Dit kan maaaaaanden problemen opleveren. Yakult helpt mij daarbij. Niet iedereen heeft het nodig, maar het is ook niet nutteloos...
Het heeft geen zin om meer te nemen dan één zo'n flesje, terwijl de zin van probiotica bij gezonde mensen sowieso al betwijfeld moet worden. Er is geen bewijs voor het nut. Schadelijk is vooral het hoge percentage suiker als je veel van die flesjes leegdrinkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En schadelijk voor de portemonnee!
Het heeft geen nut om meer te nemen. Had trouwens op het programma Kassa gezien dat gewone yoghurt exact het zelfde doet. Dus waarom die dure troep kopen!

Hier kan je er meer info over vinden:
http://eten-en-drinken.infonu.nl/producten/20495-actimel-activia-en-yakult-werkt-het-echt.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yakult werkt echt!
als ik het een keer vergeet, ben ik de volgende dag misselijk..
yoghurt daar en tegen niet.. dat werkt voor geen meter bij mij