waar koop je papieren manchetjes voor over kippenpoten en lamskoteletten

door de manchetjes worden je handen niet vies. Ook op deze site wordt er naar verwezen, maar er wordt niet vermeld waar je ze kunt kopen. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

ik denk bij sligro of bij de betere huishoudelijke zaken.
Misschien kun je ze zelf maken als je wat handig bent met de schaar (en zo moeilijk lijkt het me niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.twepa.nl/?wsmt=wsitemlist&wssiproductgroup=20307&wsref=wsitemgroups&wsmodule=wshomepageproductgroups&productgroupparent=203

100 voor 7 euro. het 4de artikel
anneliez
12 jaar geleden
Ik zou het eens aan de lokale slager vragen. Het is echt een product dat bij vlees hoort, wellicht dat hij het heeft liggen of kan leveren.