Waar kan ik droogijs kopen?

Ik wil op Lowlands een koelbox met ijsklontjes meenemen, en ik had bedacht om onderin een (half) koliitje droogijs te leggen, zodat ik zondagavond ook nog ijsklontjes heb. Maar waar kan ik zo'n kleine hoeveelheid droogijs kopen? (een andere manier om ijsklontjes zo lang goed te houden is ook welkom - ik heb al een heavy duty koelbox)

Toegevoegd na 43 seconden:
koliitje is natuurlijk kilootje (duh)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Online bijvoorbeeld hier.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoeveelheden zul je moeten overleggen, want het moet natuurlijk vlak voor gebruik geleverd worden.

Toegevoegd na 8 minuten:
Op dit forum misschien ook nog wat handige tips voor je - tweede link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Danku!
Uiteindelijk bleek 12 kilo ijsklontjes in een koelbox van de legerdump het ook zonder (toch wel een beetje gevaarlijk) droogijs ook makkelijk 3 dagen goed te blijven!

Andere antwoorden (2)

Er is ook droogijs verkrijgbaar bij Yaragas BV (zie link)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de firma Hoek-Loos in Rotterdam