in welke snack zitten erg weinig calorien in????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ongezonde of gezonde snacks?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De snack,s op een foto oid.
Kimath
12 jaar geleden
Warme of koude snack? Iets dat je kan kopen of zelf maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een keer in is goed ;-)

Antwoorden (12)

Een kiwi ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rijstwafel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komkommer!
Fris, lest de dorst, makkelijk te eten.. wat wil je nog meer?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noten dan. (ik kan een cynische opmerking gaan maken over mensen in grotten zonder nieuws en iets met kiemgroente en EHEC maar dat laat ik maar achterwege)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk komkommer!!
En zonder risico kan je niet leven, toch?
Ik zonder komkommer ook niet^^ (klinkt heel dramatisch, haha)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mrsaxo: beetje overdreven; 1. Het is niet zeker waar de EHEC-bacterie in zit. 2. Er zijn nu volgens mij 3500 besmettingen en ong. 20 doden. Oordeel zelf: gaat iedereen dood an de EHEC-bacterie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3. In Nederland is er nog niemand aan gestorven en werden maar 8 mensen ziek, waarvan een deel geloof ik in Duitsland was geweest. En er wordt vast minder komkommer gegeten momenteel, maar er zijn nog genoeg mensen in Nederland die het wel gewoon eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou komkommers gewoon even mijden. Waar rook is, is vuur! Je wilt toch niet dood gaan alleen door het eten van komkommer? Laat je dood dan een beetje spectaculair zijn door uit een achtbaan geslingerd te worden of een touw dat knapt bij bungeejumpen maar niet door een komkommer!
In de bron heb ik een site toegevoegd die van diverse snacks van A t/m Z het aantal Calorieen erbij vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe Zelf heel vaak een appel met kaneel in stukjes in de magnetron.

Gewoon appel in partjes snijden, kaneel erop en in de magnetron. 2 minuten ofso.

Is niet calorierijk, gezond en goed voor de stoelgang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En heel erg lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ook erg lekker! Ga het zelf ook eens uitproberen.
Van die Japanse nootjes. Moet je wel van houden maar goed alternatief voor borrelnoten, chips etc.
Verkrijgbaar bij de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt dat dat nog knap vol zit met slechte voedingsstoffen, of dat ook waar is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dan zou je de verpakking even moeten bekijken. Ik ben uitgegaan van het feit dat mijn zus een zeer hoog cholesterol gehalte had maar die nootjes wel mocht eten omdat ze erg vetarm zijn (slechte vetten).
Mueslireep Sirius van hazelnoten uit de Lidl. Heeft 99cal en is onwijs lekker! Ook rijstwafels met chocola erop, deze heeft 100 cal. Verder snack à jacks hebben rond de 60, hangt van de smak af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik eet op zo'n moment vaak een augurk of haal een zure bom bij de viswinkel hier in de buurt. (zure bom is een gigantische augurk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dip wat groenten (wortel, kerstomaatjes, repen paprika) in een pittig sausje van 4 eetlepels yoghurt, 1 theelepel zoete chilisaus, mespunt kerriepoeder en peper en zout naar smaak. Verder is popcorn calorie-arm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Popcorn valt nogal tegen hoe vetarm dat is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet het natuurlijk niet in de boter bakken, als je het in de magnetron maakt zonder verdere toevoegingen heb je alleen maar "ontplofte" maiskorrels!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is het toch een beetje smaakloos..
Zure cocktail augurkjes, olijven,amsterdamse uitjes, komkommer, snoeptomaatjes, bleekselderie, worteltjes, en radijsjes (laatste vooral met olie-zout-dipje)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk alles van groenten en fruit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eierkoeken, lekker en het vult toch!