kippen eten alles zelf slachtafval van kippen dus champignons is echt probleem
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welk probleem?
capthavoc
12 jaar geleden
oops geen probleem ;)
Ja ze mogen gewoon champignons eten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kippen eten alles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook zijn kippen vlotte verwerkers van keuken- en tuinafval. Maar ze eten daarom nog niet alles wat u ze voorschotelt. Dit lusten ze wel :

•Schillen en bladeren van groenten en fruit
•Oudbakkenbrood
•Gestoofde groenten
•gekookte aardappelen
•frietjes
•rijst
•spaghetti en andere deegwaren
•resten van soepen en sauzen

Hou er rekening mee niet meer keukenafval te geven dan wat tegen de avond allemaal opgegeten kan worden. Blijft er toch over, neem het dan weg, anders trekt dit ongedierte aan!
Het voeren van tafelresten aan tentoonstellingsdieren is zeker niet aan te bevelen!

In dit lijstje staan geen champignons, maar ik denk dat ze champignons rauw of gebakken wel lekker zullen vinden.