Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe bewaar je Ben & Jerry's ijs?

Ik had laatst voor het eerst van dit ijs gekocht. Ik had het daarna in de vriezer bewaard. Maar het was bijna onmogelijk om het ijs uit de bak te scheppen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gewoon in de vriezer, maar als je van plan bent Ben & Jerry's te gaan eten, gewoon even uit de vriezer halen en dan paar minuutjes wachten, dan wordt het vanzelf zachter ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan, mits er geen zilverfolie in de verpakking zit, hem 20 seconden in de magnetron zetten.
Heb je meer geduld, dan inderdaad een half uurtje voordat je hem wilt gaan eten uit de vriezer halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Half uurtje lijkt mij erg aan lange kant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mlis: niet als het over een vriezer gaat, wel als het over een vriesvak gaat. Maar aangezien het ijs keihard uit de vriezer komt, zal het wel echt een vriezer zijn.
Wat je kunt doen als je je ijs wilt scheppen je lepel {schepgedeelte} even in het kokende water houden dan schept je ijs er gemakkelijk uit.
Na elke schep weer even in het warme water.
Eet smakelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding