als ik me verveel ga ik snoepen hoe komt dat

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat komt omdat je niks anders te doen hebt.

Omdat het kan.

Snoepverslaafd, dat heb je je aangeleerd als je weer eens niet weet wat je wilt doen.

Je snoept als compensatie. Jouw inwendige computer wil jouw Goed-Gevoel-sensor op actief houden. De ene snoept, de andere gaat sporten, nog anderen gaan seksen en alweer anderen steken kattekwaad uit. De mens zoekt steeds naar 'iets' om een onaangenaam gevoel te compenseren. Indien jij dat snoepen vervelend is dan ga je gewoon op zoek naar een ander alternatief om je niet langer te vervelen. Je kan je ook gewoon voornemen om er een sport van te maken om Jouw Glimlach te gaan Ruilen voor de Glimlach van een ander. Je krijgt er sowieso een Goed Gevoel van Je wordt vindingrijker waardoor de verveling vanzelf verdwijnt. Je leert nieuwe mensen kennen die jou alweer nieuwe ideeën aanreiken. En zo blijf je vrolijk bezig en bovendien lekker fit & gezond, toch? Lees maar eens op de blogspot hoe jij de Glimlach-Ruil-Actie kan steunen. Gegarandeerd dat Jij verveling uit Jouw woordenboek mag schrappen - hahahaha Succes en Big Smile van me!

Bronnen:
http://safe-with-a-smile.blogspot.com/
www.oriconet.com

Als je je verveelt voel je je slecht. Door de snoep krijg je even een goed gevoel, daarom.

Snoep geeft je energie, dus dat pept je op als je je verveelt. Verder is het lekker, een lekker gevoel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100