Wat zijn de openingstijden van Starbucks Utrecht?

Toegevoegd na 17 uur:
het gaat om de Starbucks op Utrecht CS (voorlopig de enige in Utrecht)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

We zijn er vandaag geweest en ik heb het voor je nagevraagd bij een supervisor.

Hij geeft toe dat het sinds de opening allemaal een beetje rommelig is verlopen m.b.t. de openingstijden, maar dat
het de bedoeling is z.s.m. vaste tijden te hanteren.

Op weekdagen: van 06.30 tot 21.30 uur en in het weekend: van 07.30 tot 20.30 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die zijn nog niet bekend:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik me niet vergis, is de Starbucks op Utrecht CS. Ik denk, dat ze dezelfde openingstijden zullen hebben als de andere winkeltjes en barretjes , dus vermoedelijk vanaf een uur of 7 tot 20.00/21.00 . Maar dit is een pure gok, hoor, misschien gaan ze ervan uit, dat ze zó "beroemd" zijn, dat ze met kortere openingstijden óók genoeg geld verdienen. Maar na die test op de tv (waarbij hun koffie als "nogal slap en vreemd zoetig" uit de bus kwam) heb ik daar m'n twijfels over....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was er zaterdagochtend 8u15 en stond toen voor een dichte deur, dus de gok is niet echt juist...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja - niet gegokt is altijd mis......Heb je ergens anders tenminste wél een bakkie kunnen krijgen? Lijkt me wel errug lekker, om 8.15.....
De officiele opening was op 5 augustus om 8:30 uur, dus dat zal dan ook de openingstijd van de winkel zijn. Sluitingstijd is nog niet bekend.