Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn in midden limburg na aldi en lidl vrij goedkope supermarkten en waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Kimath
12 jaar geleden
Boni, weet alleen niet waar die zit in die regio :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook eens bij de AH. Als je daar voor de Euroshopper producten gaat, dan ben je echt niet duurder uit dan bij de Aldi.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je toch in Noord-Limburg bent kun je net zo goed even naar Duitsland wippen. Daar zijn de Aldi en Lidl nog goedkoper dan in Nederland en is de Real mijn ultieme favoriet (kijk op Internet voor alle adressen, bijna overal aanwezig).
Ben je in Midden-Limburg, dan is de Colruijt in België de allerbeste keuze.
Ik woon in Noord-Limburg en bezoek ontzettend vaak de Real (Nettetal en Tönisvorst) en de Coltuijt in Maaeik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kzit dicht tegen de grens,en real ken ik goed ook de aldi daar,maaseik is dichtbij nooit naar n super geweest,toch ns doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zitten ook dicht tegen de grens (Broekhuizenvorst, Horst Venlo) en de Aldi, Lidl en Real zijn de goedkoopste supermarkten die ik ken met de hoogste kwaliteit.
't Is absoluut de moeite waard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kga voor real maar wel in heinsberg,aldi zit er vlak naast dus 2 vliegen in 1 klap! Maaseik doen we zeker ook n keer. Thanx voor de tip!!

Andere antwoorden (2)

Naast de landelijke ketens zijn Jan Linders en EMTE goed vertegenwoordigd in Limburg. Zijn niet zo goedkoop als Aldi en Lidl maar hebben soms goede aanbiedingen. Bijv Brand 50% korting ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komen steeds meer Jumbo-supermarkten, hier is een adres:
Jumbo Supermarkten
Rembrandtplein 2
5854 EM Bergen

T: 0485 - 341418

I: http://www.jumbosupermarkten.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding