Hoe komt mijn moeder van Patatje Joppie Chips verslaving af?

Haha beetje een rare vraag maar het is wel serieus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
anneliez
12 jaar geleden
hoe groot is de verslaving eigenlijk? Zak per dag of zak per uur?
Annswers
12 jaar geleden
haha moet er wel om lachen, maar goed hoor dat je je zorgen maakt

Antwoorden (8)

De chips verstoppen of zelf snel opeten ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal binnekort wel moeten via de harde methode. Wat ik heb begrepen is die smaak er maar tijdelijk.
Dus bereid je zovast voor op afkick-verschijnselen
anneliez
12 jaar geleden
laat haar 3 zakken achter elkaar eten :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langzaam minderen, of gewoon meteen kappe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze die dan beter niet meer kan kopen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg er voor dat je alle zakken verstopt . Je doet een zak van die chips in een schaal . Je gaat bij haar op de bank of op het terras zitten . En begint zelf te eten . Zij wil ook , maar je verbied het haar . Het is JOUW chips ! Als ze dan zelf een zak wil gaan pakken ligt er niks meer , omdat jij alles hebt weggehaald . Als ze zo ver zou gaan om gelijk nieuwe te gaan kopen , verstop je gewoon fiets en auto sleutels . En als ze lopend zou kunnen gaan , verstop je ook haar portemonee .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeze: 'het zijn JOUW chips'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) Hoezo dus..
Je kan in principe een ander moeilijk blijvend laten stoppen. (De drang wordt alleen maar groter).

Het beste om iemand te laten stoppen is als die persoon dat helemaal zelf wilt.

En wanneer gebeurd dat vaak? Als het iemand de strot uitkomt...

En dat gaat je alleen lukken als ze zoveel Joppie chips achter elkaar eet dat ze het zo smerig vind en dat nooit meer vergeet.

Na 3 zakken is ze misschien een paar dagen zoet, maar wat bij 20 zakken?

Ik zou zeggen koop 20 zakken en leg ze op elke plek in het huis waar je moeder komt. het liefst 2 of drie zakken op 1 plek.

En na deze 20 nog een keer 20 zakken, maar nu ook naast haar bed en boven haar kussens.

Als ze na deze 40 zakken nog niet stopt, dan is ze niet meer te redden.

Dit werkt dus echt alleen als je haar echt veel zakken laat eten.

Als je net te weinig doet, dan begint ze na een tijdje weer met eten. Maar als ze het zat is, moet je het haar zelf op laten ruimen. Oftewel ze moet het overal zien ook al is ze het zat.

Pas als ze vanuit haarzelf gaat opruimen,dan kiest ze er zelf voor om van die chips af te komen, en dan heb je je doel bereikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zorgen voor een goede vervanger. Misschien iets wat goed hoor haar is?

K hou zelf erg van maaltijdsalades :P