Hoe eet ik een Turkse pizza (lahmacun) zonder dat de saus aan de onderkant over mijn kleding loopt en ik op aluminiumfolie kauw?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je weet zeker dat je geen broodje gitaar had besteld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Instument ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste vraag tot nu toe! Heerlijk, zo'n lahmacun, maar zooo moeilijk om te eten. Ik leg het tegenwoordig meestal maar op een bord en eet het met mes en vork, maar dat geeft toch niet hetzelfde gevoel als wanneer je het uit de hand eet. En het koelt bovendien snel af. Dus ik hoop dat de antwoorden mij ook helpen.

Antwoorden (10)

onderkant een beetje dubbel vouwen en het aluminiumfolie beetje bij beetje wat afscheuren.. zo doe ik het tenminste en ik heb er vrijwel geen last van:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet hem boven een bord!! :):$

Ziet er trouwens lekker uit :( nu heb ik honger :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg er hier bij de fırıncı geen bord bij. Maar het is een idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shiitt !!! Vraag er anders zo een plastic snack bakje bij!!!
Vraag om een trog of neem die zelf mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De onderkant dichthouden en de bovenkant van het folie stuk voor stuk openscheuren, hou voor de zekerheid je hand aan de onderkant, dat eet ook makkelijker (vind ik zelf)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeggen dat je er weinig saus op wil of aan de onderkant wat mider ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie volgende video:)

http://www.youtube.com/watch?v=sFDaY0uZyDg&feature=youtube_gdata_player
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wallah...als er geen aluminiumfolie omheen zit, kun je er ook niet op kauwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Pak een flinke mok/beker uit de kast en schuif de onderkant van de pizza in de beker.
En als je 'uit' eet.. Toch met het folie erom en goed naar beneden schuiven en boven de tafel eten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan jij weinig aan doen.
Want als het dunne saus is dan moet de gene die de saus maakt aan de onderkant weinig saus doen en dat stukje in het midden doen. Vervolgens moet je aan de onderkant van de pizza 2 sneetjes snijden zodat je die naar binnen kan vouwen. Daarna de pizza strak dicht rollen onderkant dicht, folie eromheen en nu komt het. Aan de onderkant van de pizza moet je de folie lang laten en dan moet je of dicht draaien of dicht vouwen naar tot dat je bij de onderkant van de pizza bent. Heel ingewikkeld uitgelegt misschien, terwijl het heel erg simpel is. Eetsmakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet hem horizontaal houden en zo eten, dus je hoofd iets naar achter kantelen als je een hap neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van een flinke stapel servertten er omheen aan de onderkant.